Lélek, stílus, színek: harmóniában kívül-belül

Élet színesben

Élet színesben

Színes variációk karácsonyfára

2021. december 22. - CsJudit07

Nálunk elvileg ma este kezdődik a karácsonyfa-díszítés című hadművelet, így van rá pár napunk, hogy szépen, fokozatosan kialakuljon az összkép. Nem kell vele rohanni 24.-én, és szépen, fokozatosan ki lehet találni, hogyan is akarjuk. Persze ebben is voltak korszakaim. Volt, amikor kifejezetten a monokróm karácsonyfára buktam, volt, amikor két-három színnél álltam meg. Aztán jöttek a gyerekek, akik szerint a sokszínű karácsonyfa a szép, úgyhogy idén biztos, hogy lesz rajta minden, sőt, minden IS. Inspirációul pedig a Pinterestről hoztam néhány különböző színű és stílusú variációt

karacsonyfa.jpg

A karácsonyi városka

 

Ez azért hardcore - nem csak karácsonyfa, hanem egy egész karácsonyi város. Szerintem belőlem előszedné a gyermeki reakciókat, de arra már nem vállalkozom, hogy idénre megcsinálom.

A natúr verzió

 

Ökocsaládok álma. Nekem, a csillogás nagy rajongójának is nagyon bejön a letisztult egyszerűsége. Így is lehet.

Selyemcukor-stílusban

 

Klasszik karácsonyi piros, szaloncukor helyett selyemcukor-mintás szalagokkal, Mesés, habcsókos, romantikus.

Alternatív

 

Annak, aki se műanyag fenyőt nem szeretne, se kivágott igazit. Nem kell mindig mereven ragaszkodni a hagyományokhoz, simán lehet őket újraértelmezni is.

Arany-ezüst

 

Aki viszont a csillogásra szavaz, és nemesfémben gondolkodik, az gondolkodhat egyszerre aranyban-ezüstben is, némi fehérrel és a fenyő zöldjével. Nagyon menő, elegáns lesz az eredmény.

Meleg színekben

 

Jé, egy Ősz típusú karácsonyfa! Ez volt az első reakcióm, amikor megláttam ezeket a színeket. Fantasztikusan meleg, természetes, ragyogó árnyalatok - eddig karácsonyfán még nem láttam őket így együtt, de nagyon klassz a hatásuk.

Rózsaszín csillámpóni

 

Lányos családokban egészen biztos sikere lenne egy ilyen fának. Rózsaszín pomponok, színes mindenféle - nekem tényleg a csillámpóni jutott róla először eszembe, de ettől még nagyon menő.

Hűvös üveg

 

Műfa, üveg, szóval lényegében semmi természetes nincs benne, mégis szép a maga hidegségében. Lakásban is van az a stílus, ami kimondottan ezt igényli.

 

Van kérdésed, gondolatod ezzel kapcsolatban? Gyere, beszélgessünk az Élet színesben Facebook-oldalán!

Éljen az önazonos stílus!

Judit

 

Fotó: Unsplash.com, Beágyazások: Pinterest.com

süti beállítások módosítása