Lélek, stílus, színek: harmóniában kívül-belül

Élet színesben

Élet színesben

Akár napos, akár hűvös: outfitek minden időre

2023. november 08. - CsJudit07

(Szponzorált tartalom) Novemberben már elvileg a tél közelítene, ehhez képest a melegfrontosabb napokon még simán lehet bőrdzsekiben vagy farmerdzsekiben mászkálni. A lenti fotókat például a múlt hétvégén fotóztam, napsütésben, kényelmesen, kicsit sem fázva. Úgyhogy ahelyett, hogy csakis a hidegre készülnék, most mindkét verzióra hoztam outfit-ötleteket. A szettek kulcsdarabjait a bonprix-től rendeltem. Sőt, igyekeztem minél több olyan bonprix darabot használni hozzájuk, ami már régebb óta megvan, hogy azt is megmutassan, hogyan épül fel lépésről lépésre az ember ruhatára. (Mindig azt szoktam mondani, hogy azt érdemes megvenni, amit legalább 2-3 meglevő daraboddal, de inkább annál is többel fel tudsz venni.)

feherdzseki01_kicsi.jpg

A fehér még mindig nem csak nyári

Tavasszal már eljátszottam a fehér farmerrel, amelyet továbbra sem látok kizárólagosan nyári viseletnek. Most beszereztem hozzá egy fehér farmerdzsekit is. Persze nem csak így együtt érvényesek, ez a dzseki egy igazi alapdarab. Melegebb őszi napokra egy szintén bonprix ruhával párosítottam, amelyiket harisnyával, csizmával és dzsekivel simán lehet ilyenkor is viselni.sunny_autumn_01.jpg

Egy hűvösebb napon sem kell azonnal a szekrénybe száműzni a farmerdzsekit: Alá jöhet egy virágmintás ing, fölé pedig egy kényelmes, puha poncsó, szintén bonprix darabok.

cold_autumn_01.jpg

Egész télen alapdarab lesz: puha, szürke pulóver

szurke01_kicsi.jpg

Az alapvetően egyszerű szürke pulóvert a hátán levő fűzős dekor és az ujjára tervezett hímzés teszi különlegessé. Valószínűleg egész télen kedvenc lesz, így ezzel is mutatok egy-két szettet. A melegebb őszi napokra ezt a pulcsit is fel lehet venni bőrdzsekivel. A fenti dzseki igazán harmonikus és a Nyár típusoknak színhelyes is, de most jön a trükk....

sunny_autumn_03.jpg

Amikor a Facebookon megkérdeztem, melyik bőrdzsekit választanák az olvasók a szetthez, egyöntetű volt a sötétzöld bonprix dzseki népszerűsége. Annyira szembeötlő és menő darab, hogy ez a tény egyszerűen felülírta a színhelyességet. Nekem is szerelem volt első látásra, annyira őszi és annyira vagány - itt meg is mutatom közelebbről

sunny_autumn_02.jpg

A hidegebb napokra viszont egy igazi Nyár szettet raktam össze a pulóverrel. Egy meleg,rózsaszín kabát, hasonló árnyalatú csizma és táska, valamint egy rakott szoknya teszi nagyon nőiessé és elegánssá.

cold_autumn_02.jpg

 

Van kérdésed, gondolatod a cikkel kapcsolatban? Mondd el az Élet színesben Facebook oldalán kommentben, mit gondolsz! Az Instagram-oldalamat pedig napi outfit-inspirációkért érdemes bekövetned!

Játssz a stílusoddal:

Judit

 

Fotók. Csiki Judit, kollázsok: Fashmates

süti beállítások módosítása