Lélek, stílus, színek: harmóniában kívül-belül

Élet színesben

Élet színesben

Szicíliától Amszterdamig: a stílusutazás folytatódik

2021. augusztus 05. - CsJudit07

Lassan beérünk az augusztusba, de a stílusutazás nem áll meg. Újabb remek nyári szetteket hoztam, úti célokra szabva. Ha idén nem mész külföldre, akkor kalandozz egy kicsit a kedvenc országaid, városaid stílusában, aztán gyerek haza feltöltődve, és egy hónap múlva kezdd az őszt mindazzal, amit a stílus-utazásaidról hazahoztál.Lássuk az újabb úti célokat: a fehér felsőket és a virágmintával hímzett cipőt a Bonprix áruházból választottam.

utazas_05.jpg

Provence: tömény romantika

 kollazs03_provence.jpg

El tudtok képzelni romantikusabb úti célt, mint a levendulától illatozó Provence? A Bonprix fehér, csipkés felsőjéhez lebbenős, virágmintás szoknyát választottam egy levendulaszedő táskát idéző szalmatáskával és hangsúlyozottan nőies, de mégis kényelmes cipővel. Az összeállítást finom ékszerek egészítik ki, és persze a rúzs, amely kötelező!

Szicília: csupa szenvedély

kollazs01_szicilia.jpg

Szicíliáról mindig a Maléna jut eszembe, amelyik ugyan nem egy vidám film, de a csodás Monica Bellucci alakítása mindenkinek alaposan bevésődik belőle. Oké, ő az ideális állapot, amit nehéz utolérni. De mi, hétköznapi nők is nyugodtan rátolhatunk egy lapáttal a nőies összhatásra ezzel a szettel. A Bonprix hímzett felsőjéhez jól illik a virágmintás szoknya, a nagyon nőies szandál és táska, valamint a hangsúlyos, piros fülbevaló, amelyik garantáltan felhívja rád a figyelmet. És persze a piros rúzs sem maradhat el.

Hollandia: nekem a kedvenc

kollazs04_hollandia.jpg

Holland szakon végeztem valamikor a múlt században, így nekem a szívem csücske ez az ország (az okokat hosszú órákig tudnám sorolni). Hát persze, hogy nem maradhatott ki a stílusutazás útitervéből! A kék hímzéssel díszített fehér Bonprix blúzról nekem a kék mintás delfti porcelán ugrik be elsőként, de nem csak ezért szeretem, hanem azért is, mert elképesztően kényelmes. Tekintve, hogy tengerészeti hagyományokkal is gazdagon ellátott népről van szó, lazára, matrózosra vettem a figurát, amikor sötétkék, bootcut szabású farmerrel és tornacipővel társítottam. A karkötő és a tornacipő csíkja pedig a holland zászló piros-fehér-kék színét idézi fel.

Budapest: stílusosan a városban

kollazs02_budapest.jpg

És hazaértünk Budapestre: a Szicíliában már bevált hímzett Bonprix blúz a magyaros stílustól sem üt el nagyon. Tegyél mellé hangsúlyosan városi cuccokat, például modern táskát, és hímzett, kicsit férfias félcipőt (ez a darab szintén a Bonprixtől van), koptatott farmert és modern vonalú ékszereket. Szeptemberben is előveheted mindezt a szekrényből! (Ha a vidékiesen romantikus stílust előszeretettel párosítod városi darabokkal, itt találsz még több inspirációt hozzá.)

Van kérdésed, gondolatod ezzel kapcsolatban? Gyere, beszélgessünk az Élet színesben Facebook-oldalán!

Legyen színes napod!

Judit

 

Fotók:Csiki Judit, Pixabay.com,

süti beállítások módosítása