Lélek, stílus, színek: harmóniában kívül-belül

Élet színesben

Élet színesben

A kedvenc ruhám színe nem megy a színtípusomhoz. Mit csináljak?

2020. december 11. - CsJudit07

Tegyük fel, hogy van egy ruhád, amelyiknek gyönyörű a színe, kényelmes, csinos, csak épp színben nem a te színtípusodhoz tartozik. Szeretnéd megtartani, hiszen álomszép, és olyan jó lenne ilyen színeket is viselni... Mit tehetsz, hogy beilleszd a ruhatáradba? A legutóbbi, videós bejegyzésnél ígértem, hogy erre az esetre is mutatok ötleteket. 

bordo05.jpg

Nekem is van ilyen ruhám. Szépséges, kényelmes, a gyönyörű, tüzes, bordó színéért pedig kimondottan rajongok. Csak egy a bökkenő: én élénk tavasz színtípus vagyok, ez a szín pedig a sötét teleknek és a sötét őszöknek a legjobb. Vagyis akármennyire is szeretem a színét, nem az én színtípusomé. Sápadtabb, fáradtabb lesz tőle az arcom. Mégis szívesen hordom, csak egy kicsit trükközöm a színekkel, a ruhadarabokkal és a kiegészítőkkel. Megmutatom, hogyan!

bordo01.jpg

Ilyenkor az a feladat, hogy az arcod közelében törd meg a színtípusodtól eltérő szín egyeduralmát. Ha kisebb felületen van jelen ez a szín, akkor máris elvontam róla a figyelmet. A szoknyarészen pedig nyugodtan érvényesülhet a szépséges mélybordó, itt már nem kerül komolyabb összetűzésbe az arcom természetes színeivel. Első lépésben annyi is elég lehet, hogy felveszek rá egy klasszikus, bézses törtfehér blézert. Ez azonnal világosítja az összképet, és felvisz az arcom közelébe egy olyan színt, amelyik illik a színtípusomhoz.

bordo02.jpg

A második körben adunk az egészhez egy kis ütős color blockot. Van, aki merésznek gondolja a bordó, a narancs és a piros kombinációját, nekem ebben az esetben bejött az élénk, meleg színű sál. Így feltűnőbb lesz az outfit, cserébe viszont a semleges bézses törtfehér mellé pár igazi kontrasztos, meleg, élénk-tavasz színt is felvisz az arcom közvetlen közelébe, vagyis máris harmóniát teremt a saját színeimmel. A szoknyarészen pedig marad a bordó, amiben egész nap gyönyörködöm.

bordo03.jpg

Épp ezért mondom, hogy ha szeretsz egy ruhát, és ragaszkodsz hozzá, nyugodtan tartsd meg. Ha ismered a színtípusodat, akkor tudod, mivel kell játszani, hogy a lehető legjobb outfit legyen belőle. A kísérletezés meg már önmagában is egy izgalmas kaland!

Van kérdésed, gondolatod ezzel kapcsolatban? Gyere, beszélgessünk az Élet színesben Facebok-oldalán!

Legyen színes napod!

Judit

 

Ruha: Prettydress.hu

Fotók: Pixabay.com, Judit

süti beállítások módosítása